فارس دی پی آر زورگیری مسلحانه در جاده اهرم – دلوار تکذیب شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سرهنگ حسین خواجه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انجام سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودروی سواری در جاده اهرم – دلوار، ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: تصویر منتشر شده درباره سرقت مسلحانه در جاده اهرم – دلوار صحت ندارد و مربوط به مأموریت پلیس در راستای توقیف محموله مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در توضیح این مطلب بیان کرد: دیروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اطلاع از انتقال یک محموله مواد به وسیله یک دستگاه خودرو در جاده اهرم – دلوار، به آن محل رفتند و در چندین نقطه با هماهنگی قضائی ایست و بازرسی موقت برپا کردند.

وی ادامه داد: راننده خودروی مظنون به حمل مواد مخدر، با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست و هشدارهای پلیسی از نقطه اول ایست و بازرسی عبور کرد که با هوشیاری و اقدام مناسب مأموران و شلیک چندین تیر به صورت هوایی، این فرد در ایست و بازرسی نقطه دوم در تور عملیاتی پلیس گرفتار شد.

خواجه بیان کرد: پس از توقیف این خودرو و دستگیری راننده و سرنشین، مقادیری مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ، برابر قانون و با اهتمام لازم، قاطعانه عمل خواهد کرد، افزود: از مردم استان و کاربران فضای مجازی هم درخواست داریم از بازنشر محتواهایی که از صحت آن‌ها مطمئن نیستند و منبع موثقی ندارند، خودداری کنند تا باعث نگرانی خاطر برای شهروندان نشوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها