فارس دی پی آر سند تحول قضایی سبب جهش در حرکت قوه قضاییه شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، پرویز توسلی زاده ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه، اظهار کرد،: سند تحول قضائی که توسط رئیس قوه قضائیه و با نظر رهبر معظم انقلاب به مجموعه قوه قضائیه ابلاغ شد سبب آغاز حرکت تحولی در قوه قضائیه شد زیرا یک برنامه کارشناسی شده و قدرتمند است.

وی افزود: یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه راحت کردن کارهای قضائی برای مردم است و سازمان قضائی نیروهای مسلح باید در جهت آسان کردن انجام امورات مربوط به نیروهای مسلح گام بر دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید از نیروهای انتظامی و نظامی حمایت شود، تصریح کرد: تأمین امنیت جامعه و کشور برعهده نیروهای انتظامی و نظامی است که حقیقتاً کار دشواری بوده و باید از آنان حمایت لازم صورت گیرد.

توسلی زاده خاطر نشان کرد: نباید خطاهای اندک و کوچک نیروهای مسلح بزرگ جلوه داده شود و توجه به نیروهای نظامی و انتظامی باید نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری آقای الواری با دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: آقای الواری در جلسات شورای قضائی استان کرمانشاه مرتب حضور داشته و در کارگروه حقوق شهروندی نیز عضو بودند و برای رعایت حقوق شهروندی مردم کرمانشاه تلاش بسیار کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از زحمات غلام الواری قدردانی و برای آقای صید محمد محمودی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه آرزوی موفقیت کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها