فارس دی پی آر صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای پیشوا تائید شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حسین عباسی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تأیید صحت و تأیید نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پیشوا خبر داد و اظهار داشت: با اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان، نامزدها به مدت دو روز فرصت داشتند تا شکایات خود را به هیئت‌های اجرایی مطرح نمایند.

عباسی گفت: پس از اخذ گزارشات هیئت‌های اجرایی و بازرسی و بررسی‌های لازم، موضوع در نشست‌های مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت با حضور فرماندار، دادستان، رئیس اداره اطلاعات و رئیس ستاد انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و پس از تصمیم‌گیری در جلسات مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت، صندوق‌های مورد اعتراض نامزدها با حضور دادستان محترم بازگشایی و مورد شمارش مجدد قرار گرفت و هیچ گونه مغایرتی در آرا مشاهده نگردید.

وی افزود: بدین ترتیب صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پیشوا و جلیل‌آباد و همچنین روستاهای شهرستان توسط هیئت‌های اجرایی و نهایتاً توسط هیئت‌های نظارت بر انتخابات مورد تائید نهایی قرار گرفت.

فرماندار پیشوا بیان داشت: خوشبختانه با حضور و مشارکت پر شور و باشکوه مردم و احساس مسئولیت عوامل و دست‌اندرکاران، انتخاباتی خوب، سالم و قانونمند در شهرستان پیشوا برگزار شد.

عباسی عنوان داشت: مشارکت ۵۵ درصدی مردم شهرستان پیشوا در پای صندوق‌های رأی، کارنامه آبرومند و قابل دفاعی از حضور درخشان آنها در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است که امیدواریم نتیجه این حضور، اتفاق‌های خوب و مثبت در کشور و شهرستان پیشوا باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها