فارس دی پی آر صفحات تاریخ پر از اقدامات سیاه و ننگین ضد حقوق بشری آمریکا است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر جمعه در خطبه دوم نماز به مناسبت ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: تیرماه برای ایرانیان، ماه خاطرات تلخ و دردناک است.

امام جمعه ابهر گفت: حوادثی از ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش از ترور رهبر عزیز انقلاب تا فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ نفر از خادمان ملت و تا ترور ناجوانمردانه آیت‏الله صدوقی. دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷، ناو آمریکایی وینسنس، هواپیمای مسافربری ایران را با بیش از ۲۹۰ مسافر هدف قرار داد و آن‌را ساقط کرد.

رحیمی تاکید کرد: رژیم تروریست آمریکا مدتی بعد به فرمانده ناو مزبور مدال افتخار داده و او را تشویق کرد‬ و‬ این کار، یکی از بارزترین و آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر در جهان بود که با سکوت دنیای غرب و بسیاری از کشورهای دنیا روبه‏ رو شد.‬

وی افزود: جنایات آمریکا البته به این جنایت محدود نمی‌شود و بلکه صفحات تاریخ پر از اقدامات سیاه و ننگین ضد حقوق بشری است.

امام جمعه ابهر ابراز داشت: روشن‌ترین نمونه آن وضعیت کنونی آمریکا و مقابله رژیم تروریست آمریکا علیه سیاهپوستان است.

رحیمی گفت: شب ۲۵ ذیقعده که شب سه شنبه می‌باشد شب احیا و عبادت است و روز دحو الارض نیز یکی از آن چهار روز است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها