فارس دی پی آر صهیونیست‌ها پیش از حمله به غزه هزاران بار به عواقب آن فکر می‌کنند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد: نبرد اخیر در غزه موجب شد تا دشمن صهیونیستی از این به بعد قبل از هرگونه تعرض و حمله مجدد به غزه، هزاران بار به عواقب و پیامدهای آن فکر کند، چرا که چنین حمله‌ای بهای بسیار سنگینی برای اشغالگران خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در جریان دیدار با هیأتی از انجمن مطالعات بین‌الملل خواستار بازنگری عمیق در پروژه صهیونیسم شد. وی تصریح کرد که ما به دنبال پروژه‌ای در تقابل با پروژه صهیونیسم هستیم و یکی از دستاوردهای نبرد شمشیر قدس بیداری امت عربی و وارد آوردن شکست روانی به صهیونیست‌ها بود.

النخاله عنوان کرد که نظامیان صهیونیست در رفاه زندگی می‌کنند، برای همین در نبرد اخیر حتی جرأت نزدیک شدن به مرز غزه را هم نداشتند. وی گفت: آن زمان گذشت که شارون هر وقت می‌خواست، به غزه حمله می‌کرد.

زیاد النخاله تاکید کرد: بخش عمده سلاح‌های بکارگرفته شده توسط مقاومت در غزه، ساخت داخلی بود. ما همیشه به دنبال تقویت توان خود هستیم و ملت فلسطین را به مبارزه علیه دشمن اشغالگر تشویق می‌کنیم.

روز گذشته نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با رهبران «جماعت اسلامی» لبنان در «بیروت» دیدار و گفتگو کرد. اعضای هیأت جنبش حماس نیز در دیدار مذکور حضور داشتند.

رهبران «جماعت اسلامی» لبنان ضمن استقبال از سفر اعضای حماس به بیروت تأکید کردند که همچنان به حمایت از مسأله فلسطین پایبند هستند. آنها عملکرد درخشان مقاومت در نبرد شمشیر قدس را ستودند.

از سوی دیگر، اسماعیل هنیه نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های جماعت اسلامی لبنان از ملت فلسطین، به دستاوردهای مقاومت در نبرد شمشیر قدس پرداخت و بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در راستای تحقق اهداف ملت فلسطین تاکید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.