فارس دی پی آر طرح استفساریه اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار مجلس است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی اکبر بسطامی عصر پنجشنبه در جمع اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف ایلام اظهار داشت: طرح استفساریه تبصره ۱ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مصوب ۱۳۸۸ اقدامی مهم در برای رفع موانع صاحبان صنوف و تشکل‌های صنفی کشور است.

وی گفت: در صورت حمایت همه نمایندگان و تصویب این طرح در صحن علنی مجلس، بخش زیادی از محدودیت‌های مالی و مدیریتی، مشخص شدن فرایند برون سپاری برخی امور اتاق‌های اصناف، روان سازی استفاده از ظرفیت مشاورین حقوقی، مراکز علمی و دانشگاهی، شفاف سازی مسائل مربوط به حوزه تعزیرات و آسان سازی فرایند ارتباط اتاق اصناف با دیگر نهادها به منظور تقویت ابعاد نظارتی آنان و دیگر موارد مرتفع می‌شود.

بسطامی که از امضا کنندگان این طرح است، ادامه داد؛ تعداد ۲۷ نماینده طرح استفساریه اصلاح قانون نظام صنفی را امضا نموده‌اند که کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون اجتماعی به عنوان فرعی، فرایند تعیین سرنوشت این طرح را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در ادامه به برخی مطالبات مهم اصناف از جمله مشکلات بیمه‌ای، مسائل مالیاتی و همچنین آسیب‌های جدی وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: برای بهبود کسب و کارها و حمایت از مشاغل و توسعه اشتغال پایدار به کمک دیگران نمایندگان، پیگیری‌های لازم را به صورت جمعی به عمل خواهیم آورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها