فارس دی پی آر طرح شوق هلال‌احمر زنجان برای احیای اوقات فراغت - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سید قاسم موسوی با بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال‌احمر با هدف برنامه‌ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضا در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی در سطح استان زنجان کلید خورد، اظهار کرد: اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که زمینه‌سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.

وی افزود: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی، جشنواره شعر واره، طرح‌های مهربانی می‌خواهد، هنرمندان ماه نگار، یاس، توسعه سلامت، توانمندسازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی (ره) هلال‌احمر از برنامه‌هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می‌شود.

موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی با هدف تهیه انیمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعرواره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشردوستی و موضوعات آزاد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح «مهربانی می‌خواهد» به دانش‌آموزان کم‌بضاعت کمک می‌شود، افزود: در این طرح برای ۱۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان در سطح استان زنجان بسته‌های فرهنگی تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با پرداختن به این مسئله که در برنامه خانه هنرمندان ماه‌نگار نیز اعضای جوانان هلال‌احمر برای گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای به این سازمان معرفی و از آموزش‌های رایگان در بخش‌های مختلف بر اساس علاقه بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: در طرح توسعه سلامت نیز اعضای جوانان دختر و پسر، افراد سال‌خورده را ترغیب و دعوت به تزریق واکسن کرونا می‌کنند که پیش از این در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و اداری مردم را دعوت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در شعبه‌های هلال‌احمر در حال اجرا و دایر است و در هفته ازدواج نیز از اعضای جوانانی که در یک سال اخیر نسبت به سنت حسنه ازدواج اقدام کرده‌اند، تجلیل می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها