فارس دی پی آر عملکرد نیروهای مسلح در تأمین امنیت انتخابات شایسته تقدیر است - فارس دی پی آر

به گزارش مهر آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر چهارشنبه در همایش استانی تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه قوای مسلح در کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور هستند و همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می‌کنند و بهترین حافظان منافع و عزت و اقتدار ملی قلمداد می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح خداباورانه و مومنانه در مسیر تحقق اهداف گام برمی‌دارند که شرط این موفقیت سلامت همه جانبه در فعالیت‌ها است که یکی از راه‌های آن تکریم و اکرام دوسویه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: اخلاق کریمانه باید همواره در دستور کار همه ارکان کشور باشد و نیروهای مسلح با تعصب بر روی مکارم اخلاق باید در تکریم و اکرام پیشتاز باشند.

دری نجف آبادی گفت: تقویت و افزایش قدرت همه جانبه نیروهای مسلح یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و بنابراین ارتقای قدرت در همه سطوح و عرصه‌ها در سایه فرماندهی معظم کل قوا همواره باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اولویت‌های قوای مسلح گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروهای مسلح برخورد قاطعانه با سرشبکه های نفوذ و فساد در کشور باشد که باید با مشارکت و هم افزایی همه جانبه ارکان کشور رقم بخورد و هیچ گونه مماشات نباید در این خصوص اتفاق بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: عملکرد نیروهای مسلح در انتخابات بسیار شایسته تقدیر است چراکه علاوه بر خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه انگیزی های دشمنان موجب شدند انتخابات با سلامت همه جانبه و امنیت کامل برگزار شود.

خطیب نماز جمعه اراک عنوان کرد: یکی از بزرگترین نعمات در انقلاب اسلامی هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها و مقاطع است و تقویت نیروهای مسلح در همه ابعاد ضامن حفظ دستاوردها و آرمان‌های نظام اسلامی است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: بزرگترین دستاورد مجاهدت‌های نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته است که با انگیزه‌های الهی و همراه با اعتقاد راسخ و اراده الهی به تحقق رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جانفشانی قوای مسلح در طول انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح بوده‌اند و همواره در مقاطع مختلف با پشتیبانی‌های خود از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها