فارس دی پی آر غافلگیری تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در قاهره! - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های صهیونیستی در تازه‌ترین گزارش‌های خود به غافلگیری مقامات مذاکره کننده رژیم اشغالگر در قاهره اشاره کردند.

بر اساس این گزارش‌ها، اعضای هیأت اسرائیلی که اخیراً برای مذاکره به مصر رفته بود تا بر سر پرونده اسرا و آتش بس در مرزهای غزه رایزنی کنند، متوجه شدند که همزمان با حضور آنان در ساختمان محل برگزاری گفتگو با مقامات دولت مصر، در اتاق مجاور آنان نیز نمایندگان حماس حضور داشته و در حال رایزنی پیرامون همین پرونده با مقامات مصری بوده‌اند.

طبق ادعای پایگاه خبری آی ۲۴ رژیم صهیونیستی، در جریان مذاکره بر سر پرونده آزادسازی اسرا به دلیل پافشاری نمایندگان حماس بر آزادسازی اسرای فلسطینی پیشرفت ملموسی حاصل نشده است.

گفتنی است که بر خلاف ادعای این پایگاه خبری صهیونیستی، برخی روزنامه‌های صهیونیستی و عربی دیگر به نقل از مقامات مصری از تحولات مثبت در پرونده مذاکراتی رژیم صهیونیستی و نوار غزه خبر می‌دهند. برخی از رسانه‌ها گفته‌اند که توافقات اولیه برای آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی و بالعکس حاصل شده است.

با این حال رسانه‌های اراضی اشغالی به نقل از سران رژیم صهیونیستی مدعی هستند که پس از صدور مجوز ارسال مواد خام و سوخت به داخل نوار غزه اکنون نوبت حماس است که به جز برقراری آتش بس در مرز با شهرک‌های صهیونیست نشین، اسرای نظامی صهیونیستی را آزاد کند!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 1 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.