فارس دی پی آر فضای مجازی و رسانه در جهت تبلیغ نماز فعال شوند/هنر قالب تأثیرگذار - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت‌الاسلام احمد رضایی ظهر شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی اظهارکرد: هر قدر برای احیاء نماز تلاش کنیم در واقع برای آرامش و آسایش جامعه و امنیت خانواده‌ها کوشش کرده و فاصله گرفتن از نماز ایجاد بحران می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه آثار و برکات نماز با هیچ امر دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: این نکته را از آن جهت مطرح می‌کنیم که نماز اثر فردی، اجتماعی و اخلاقی به دنبال دارد و همه باید برای اقامه آن بکوشیم.

رضایی بیان‌کرد: برای احیاء نماز علاوه بر مأموریت‌های عمومی که همه مؤمنین دارند باید برنامه‌های ویژه‌ای برای جذاب شدن نماز و حضور کمی و کیفی مردم در مساجد داشته باشیم.

وی ادامه‌داد: تأکید ما به همه روحانیون مستقر در روستاهای خراسان‌جنوبی این است که موضوع اقامه نماز صبح در روستاها را جدی بگیریم و برای احیاء این امر در همه روستاها و نقاط جمعیتی برنامه‌ریزی کرده و تدابیری بیندیشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ایجاد جذابیت برای نماز حائز اهمیت است، گفت: اگر یک جوان به مسجد بیاید و جذابیتی برای او نداشته باشد شاید مجدد برای اقامه نماز برنگردد و از این نظر جذابیت بصری در مساجد اهمیت دارد.

رضایی با تأکید بر کار در جهت تبلیغ و ترویج نماز در رسانه و فضای مجازی یادآور شد: اگر این برنامه‌های ترویجی در قالب شعر و ادبیات و هنر بی شک تأثیر بیشتری خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 263 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها