فارس دی پی آر فلسطینیان پروژه شهرک‌سازی در «جبیل صبیح» را به شکست کشاندند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته های مقاومت فلسطین امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص خروج شهرک نشینان رژیم صهیونیستی از شهرک جبیل صبیح واقع در منطقه بیتا در کرانه باختری، منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند: ملت فلسطین در کرانه باختری یک پیروزی و دستاورد جدید را در جبیل صبیح واقع در منطقه بیتا محقق ساخت. ملت فلسطین نشان داد که تنها گزینه برای بازپس گیری حقوق سلب شده، گزینه مقاومت است.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین همچنین آمده است: پیروزی جدید فلسطینیان در شهرک جبیل صبیح واقع در منطقه بیتا سرآغاز مرحله جدیدی از خط مشی مقاومت در برابر اشغالگران در سراسر اراضی اشغالی خواهد بود.

کمیته های مقاومت فلسطین در ادامه بیانیه خود افزودند: ملت فلسطین ثابت کرد که برای مقابله با پروژه های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی از اراده قدرتمندی برخوردار است و می تواند طرح های شهرک سازی این رژیم را به شکست بکشاند.

گفتنی است، علیرغم اینکه شهرک نشینان صهیونیست از چندی پیش شهرک جبیل صبیح واقع در منطقه بیتا در کرانه باختری را اشغال کرده بودند تا در آنجا شهرک سازی صورت بگیرد، فلسطینیان با برگزاری تظاهرات گسترده و درگیری با صهیونیستها، آنها را وادار به خروج از جبیل صبیح کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.