فارس دی پی آر قطع آب و برق موجب نگرانی البرزی‌ها شده است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ در سطح استان و شهرستان‌های البرز، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته البرز در سایه تعامل و انسجام توفیقات ارزنده‌ای را کسب کرد که بویژه در حوزه راه‌ها و ارتقا زیرساخت‌ها موجبات رضایت و خرسندی مردم فراهم شد.

وی ادامه داد: امسال نیز درصدد هستیم با مدیریت صحیح اعتبارات و تخصیص‌ها و جلب توجه ملی این روند را با برنامه و خرد جمعی تداوم بخشیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی‌ها و پشتبانی‌های مسئولان قوای مقننه و قضائیه در این استان بیان کرد: سال گذشته با رایزنی‌ها، پیگیری‌ها و همکاری‌های صورت گرفته توانستیم حق آبه البرز را از محل سدهای مستقر در استان دو برابر کنیم.

وی افزود: البته در راستای ایجاد زیرساخت و بستر لازم جهت بهره‌برداری از این سهمیه نیز اقدام شد و عملیات اجرایی تصفیه‌خانه‌ای در استان آغاز شد که ۶۰ درصد نیز پیشرفت داشته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که اکنون نگرانی و دغدغه مردم استان محسوب می‌شود قطع شدن آب و برق است که برای این موضوع جلسات تخصصی برگزار شد و از مسئولان مربوطه خواستیم تا تدابیر ویژه‌ای داشته باشند و از اختیارات خود و تخصیص‌هایی که برای این منظور گرفتیم، بهره‌برداری کنند.

اعتبارات شهرستان‌های کمتر برخوردار البرز افزایش یافت

وی گفت: بر این موضوع تاکید دارم که باید تمامی تلاش خود را در مسیر رفع دغدغه‌های مردم و حل مشکلات موجود داشته باشیم، از این رو در این رابطه هیچ گونه قصوری پذیرفتی نیست.

استاندار البرز متذکر شد: در خصوص تخصیص بودجه نیز در البرز کار بزرگی صورت گرفت و موفق شدیم اعتبارات شهرستان‌های کمتر برخوردار استان را افزایش دهیم تا زیرساخت‌های لازم را جهت رفاه مردم و تحقق توسعه همه جانبه ارتقا دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 321 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها