فارس دی پی آر لزوم تشکیل تیم های واکنش سریع اطفای حریق در دهلران - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مجید عسگری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان دهلران که با محوریت اطفا حریق تشکیل شد، اظهار کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان باید ظرف مدیریت یک هفته لیست تیم واکنش سریع خود را به منابع طبیعی شهرستان دهلران ارائه دهند.

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران موظف به انجام مأموریت قانونی خود بر حسب وظایف محوله و تعیین شده در حین حادثه هستند و قصور در انجام وظایف و ترک فعل در حین بحران پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهلران تصریح کرد: با توجه به شروع فصل گرم سال و احتمال وقوع آتش سوزی در مزارع و مراتع و جنگل‌ها گفت: همه دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران موظف هستند در صورت وقوع هر حادثه‌ای با ستاد بحران همکاری لازم و کامل را داشته باشند.

عسگری ادامه داد: بخشداران در شهرستان تیم‌ها واکنش سریع را با کمک دهیاران، پایگاه‌های مقاومت بسیج، همیاران طبیعت و کمک و حمایت منابع طبیعی، محیط زیست در سطح روستاها و بخش‌ها در دستور کار داشته باشند و از ظرفیت دهیارهای برابر قانون استفاده شود.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهلران ادامه داد: برابر قانون و در مواقع آتش سوزی در جنگل تمامی مأموران دولتی و شهرداری‌ها که در نزدیکی آن محل هستند، در مقابل تقاضای مأموران جنگلبانی موظفند با تمامی وسایل ممکنه دولتی و شهرداری که در اختیار دارند، کمک کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 293 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها