فارس دی پی آر لزوم حل مشکلات معیشتی و افزایش رفاه مردم - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، عزیزالله شهبازی ظهر پنجشنبه در دیدار نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که در دفتر کار استاندار با حضور حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و عربشاهی رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به منظور هماهنگی برای جذب، تخصیص و توزیع بودجه استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای همراهی و تعاملات استانی و ملی طی ۳ سال اخیر توانسته‌ایم بودجه استان را به بهترین مسیر هدایت کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: بر این اساس نگاه ما به شهرستان‌های کمتر برخوردار استان همچون طالقان و اشتهارد معطوف شد و توانستیم با افزایش بودجه این شهرستان‌ها، به ارتقا زیرساخت‌های آنها توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: همچنین امسال به شهرستان چهارباغ که به تازگی ارتقا یافته و در زمره شهرستان‌های البرز قرار گرفته بودجه جداگانه‌ای همچون سایر شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد که این امر کمک شایانی به تقویت زیرساخت‌های چهارباغ خواهد بود.

شهبازی متذکر شد: جای خرسندی دارد که نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی همراهی بسیار خوبی با سیستم اجرا دارند و در راه توسعه همه جانبه استان یار و یاور هستند و این بستری که در سایه وحدت و انسجام مهیا شده زمینه ساز پیشرفت و آبادانی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها