فارس دی پی آر لزوم فعال کردن سامانه های گردشگری کشور - فارس دی پی آر

علی کریمی فیروزجایی در جریان بازدید از بزرگ‌ترین طرح گردشگری بابل در سد شیاده این شهرستان در گفتگو با فارس دی پی آر گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و همکاری مجلس موانع توسعه طرح‌های گردشگری برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل گردشگری در مناطق جنگلی خواستار رفع موانع قانونی برای بهره مندی بهینه از ظرفیت‌های بیشمار این مناطق در جذب گردشگر شد.

عضو خانه ملت از گردشگری بعنوان قطب تولید اشتغال و رونق اقتصادی یاد کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه گردشگری به رفع موانع سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر کمک کنند.

کریمی فیروزجایی از برگزاری جلسه استانی رفع موانع تولید در هفته آینده خبر داد و افزود: در این جلسه مشکلات زیر ساختی مجموعه گردشگری شیاده بابل بررسی و با کمک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل از سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری در سد شیاده خبرداد و افزود: با بهره برداری از این مجموعه برای ۷۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: مجموعه گردشگری سد شیاده بابل بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با مسئولان استانی و ملی روند اجرای طرح‌های نیمه تمام عمرانی در شهرستان بابل شتاب خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها