فارس دی پی آر مجلس با دولت آینده تعامل مؤثر داشته باشد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که ان‌شاءالله حضرت امام رضا (ع) نگاه ویژه‌ای به شما خادمان داشته باشند، اظهار کرد: مسئله پیش روی شما عزیزان که بر مبنای اعتقاد، بصیرت و باورمندی خود شماست، مسئله کمک و تعامل با دولت آینده است.

وی ادامه داد: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است و می‌تواند ناامیدی‌ها را از بین ببرد، باید برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به درستی کار بکنیم و شما عزیزان متدین و انقلابی می‌توانید با تعامل و همراهی، نقش مؤثری برای پیگیری کارهای مردم داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که تعامل با دولت تنها از طریق مجلس شورای اسلامی ممکن است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها باید در یک خط فکری باشد تا بتوان برای کشور فعالیت‌های مؤثری انجام داد؛ کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند به دولت آینده در خط فکری اسلام و انقلاب اسلامی کمک کرده و مشکلات مردم را به درستی شناسایی کند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌هایی که دولت ارائه می‌کند بسیار مهم است که شما عزیزان می‌توانید در این امر بسیار اثرگذار باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر لزوم ایجاد امید و انگیزه در دل مردم، بیان کرد: شما عزیزان همگام با دولت آینده باید تلاش کنید تا امید را به دل مردم برگردانید، خواهشی که از شما عزیزان دارم این است که پیگیر مسئله بازنشستگان باشید زیرا بسیاری از آنان حقشان ادا نمی‌شود و مبالغ پرداختی جوابگوی عادیات زندگیشان نیست؛ شرکت‌های بیمه باید نظارت داشته باشند و حقوق بازنشستگان را عادلانه پرداخت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت عدالت در حق جانبازان، گفت: بسیاری از جانبازان عزیز با مشکلات متعددی روبرو شدند که نیازمند پیگیری مسؤولان امر هستند، جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی بسیار آسیب‌پذیر هستند و باید کمیسیون‌های پزشکی متوجه این آثار و آسیب‌ها باشند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌تواند پیگیر این مشکلات باشد تا عزیزان ما در آرامش و رفاه بیشتری قرار بگیرند؛ ان‌شاءالله امام هشتم (علیه‌السلام) متوجه این خدمت خالصانه شما عزیزان قرار بگیرند، موفقیت شما به نفع اسلام و انقلاب اسلامی باشد و باعث تقویت اصول انقلابی بشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها