فارس دی پی آر محموله جدید واکسن کرونا اواخر هفته به خراسان‌جنوبی می رسد - فارس دی پی آر

غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با فارس دی پی آر اظهار کرد: محموله جدید واکسن کرونا آخر هفته وارد خراسان‌جنوبی می‌شود و شهروندان عزیز از جهت تأمین واکسن نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: واکسن سینوفارم در بیرجند به اتمام رسیده ولی در شهرستان‌ها واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

شریف‌زاده گفت: سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که اگر سالمندی برای واکسن به مراکز تزریق مراجعه کرد او را برنگردانیم ولی با رسیدن محموله جدید حتماً براساس اولویت‌ها واکسیناسیون را ادامه خواهیم داد.

وی اظهارکرد: از همه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم که برای تزریق دوز دوم واکسن حتماً منتظر پیامک باشند و مطمئناً تزریق دوز دوم تمام افرادی که دوز اول را زده‌اند، براساس نوبت انجام می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: تمام توصیه‌هایی که صورت می‌گیرد در راستای پیشگیری از تجمع و حفظ سلامت سالمندان عزیز انجام می‌شود.

شریف‌زاده با اشاره به اینکه همچنان مطمئن‌ترین راه حفظ سلامت خود از ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی و شست و شوی مکرر دست‌ها است، یادآورشد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان‌های همسایه از همه عزیزان درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها