فارس دی پی آر محور مهم توسعه پایدار هر دستگاهی حوزه حقوقی است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، همایون یوسفی صبح پنجشنبه در نهمین همایش علمی، کاربردی و آموزشی مسئولین حقوقی ستادی، استانی، سازمانی و شرکت‌های تابع هلال احمر با حضور اساتیدی همچون رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در شرکت سها ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از محورهای مهم توسعه پایدار هر دستگاهی حوزه حقوقی است.

وی ادامه داد: بر این اساس اگر حوزه حقوقی در یک دستگاه و سازمان بستر مناسبی داشته باشد، قطعاً توسعه پایدار و سریع‌تری در آن سازمان اتفاق خواهد افتاد.

معاون حقوقی و پارلمانی جمعیت هلال احمر بیان کرد: جمعیت هلال احمر به خاطر قدمت و چند وجهی بودن و گستره فعالیت‌هایش، حوزه‌های حقوقی و موضوعات حقوقی متفاوت و متعددی را دارد که آن را به عنوان یکی از الزامات مهم کارکردی خود قرار داده است و این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کمبود بسترهای لازم حقوقی در هلال احمر

وی تصریح کرد: متأسفانه به نسبت اهمیت موضوعات حقوقی، بسترهای لازم از جهت تعداد نیروی انسانی و یا پشتیبانی‌هایی که از نیروهای موجود باید انجام شود، شاید وجود نداشته باشد که این امر نهایت به منجر به کمبودها و خلأهایی خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: بر ان اساس سعی شده است تا در آینده پیش رو از جهت ساختار و چارت سازمانی و همچنین کمک‌ها و پشتیبانی‌هایی که در این حوزه خواهد شد به خصوص در سطح استان‌ها اقدامات بیشتر و مهمتری نیز در این باره انجام شود.

وی گفت: از قوه قضائیه و دادگستری‌های سراسر کشور این خواهش را داریم با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت عام المنفعه است و اقدامات آن در جهت سوددهی به مردم است، عنایت ویژه‌ای که تا الان داشته‌اند استمرار داشته باشد و در خصوص موضوعات مهم در سطح کشور مثل همیشه پشتیبانی را در چهارچوب قانون به عمل بیاورند.

معاون حقوقی و پارلمانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در حوزه استان البرز موضوعات مهمی مد نظر است، متذکر شد: رئیس کل دادگستری و دادستان استان البرز این عنایت را داشتند و توانستیم از زحمات آنها در چهارچوب قانون بهره‌مند شویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها