فارس دی پی آر مسئولان گلستان به مشکلات واحدهای تولیدی منطقه رسیدگی کنند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلستان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت معلم اخلاق و فضیلت شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) و نیز سالروز رحلت مرزبان حریم تشیع علامه امینی (ره) اظهار داشت: در دوران غیبت این علما ربانی بوده و هستند که با بیانشان، قلمشان و خونشان اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع را حفظ و به مردم خدمت کرده اند.

نورپور در ادامه ضمن گرامیداشت روز صنعت و معدن خواستار رفع مشکلات واحد تولیدی منطقه شد.

امام جمعه گلستان در ادامه به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: پرونده سیاه آمریکای جنایتکار مملو از جنایات فراوان علیه بشریت است، علیه ملت‌های آزادی خواه، علیه گروه‌های عزت خواه و علیه دولت‌هایی که خواسته اند روی پای خود بایستند.

وی افزود: آمریکا حقوق بشر مورد نظرش را با حمله به عراق و افغانستان تفسیر کرد، حقوق بشر را با راه اندازی زندان ابوغریب، گوانتانامو و بگرام و ده‌ها زندان مخوف دیگر معنا کرده است، آمریکا با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری کشورمان در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین بی گناه، حقوق بشر را تفسیر کرد، اُف بر این حقوق بشر، آمریکا و کشورهای غربی باید از به کار بردن کلمه «حقوق بشر» خجالت بکشند و شرم کنند.

خطیب جمعه گلستان همچنین در ادامه به برخی از مشکلات بخش گلستان اشاره کرد و از مسئولین اجرایی خواست به این مشکلات رسیدگی کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها