فارس دی پی آر مشکل پایداری آب بیمارستان «صیاد شیرازی» گرگان برطرف شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، قربان غلامی اظهارکرد: پس از مشکل چاه تأمین کننده آب بیمارستان صیادشیرازی گرگان و افت فشار در شبکه آبرسانی این بیمارستان، بلافاصله با حمایت ها و دستور ویژه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان عملیات توسعه شبکه آبرسانی به این بیمارستان آغاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان افزود: با اجرای ۷۰۰ متر عملیات توسعه شبکه آب شرب مشکل پایداری آب به شبکه آبرسانی این بیمارستان کاملاً مرتفع شده است.

وی متذکر شد: شرکت آب و فاضلاب پس از مشکل به وجود آمده در چاه آب شرب بیمارستان صیاد، اقدام به تامین آب با تانکرهای سیار به صورت شبانه روزی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردو هیچ مشکلی در این مدت در تامین آب در این بیمارستان وجود نداشته است.

غلامی گفت: میزان کلر آزاد باقیمانده تانکرهایی که در شرایط اضطراری پیش رو در سطح شهر تردد دارند، در محل آبگیری از تاسیسات آبرسانی، کنترل می شود به گونه ای که مقدار کلر آزاد در محل توزیع بین ۰.۸ الی یک میلی گرم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان بیان کرد: همان طور که بارها اطلاع رسانی دقیق و شفاف انجام شده نظر به کمبود ۴۷۰ لیتر بر ثانیه ای منابع تامین آب شرب، از ابتدای شب تا بامداد مدیریت فشار شبکه را در دستور کار داشته ایم تا بتوانیم در طول روز خدمات بهتری را ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: این مدیریت فشار در ساعات شبانگاهی در راستای پایدار نگه داشتن توزیع آب در طول روز است و اگر این مدیریت فشار اعمال نشود در طول روز به دلیل نرسیدن حجم مخازن به اندازه نیاز، در تامین آب شرب دچار مشکل خواهیم شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 380 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها