فارس دی پی آر مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام رامین خورنژاد صبح شنبه در دیدار با پژوهشگران مطالبه گر استانی از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در توجه به پیوستگی تبلیغ با تمام ابعاد زندگی مردم و ضرورت خدمت رسانی به همگان خبر داد و نسبت به پذیرش طرح‌های فرهنگی مساله محور از جانب فعالان فرهنگی، اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره تبدیل جنگ نرم به جنگ شناختی و تلاش برای تغییر مبانی اعتقادی، تغییر ذائقه مردم و ناکارامد جلوه دادن نظام و مأیوس کردن مردم نسبت به آینده، زمینه سازی برای جلب مشارکت عمومی در حل مسائل کشور را لازم و ضروری ذکر کرد.

وی به برگزاری مهرواره محله همدل در راستای شناسایی و حل مشکلات محله و استقرار امامان روستا، محله و پایگاه‌های فرهنگی- اجتماعی به عنوان طرح‌های مساله محور سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

در این جلسه پژوهشگران مطالبه گر استانی ضمن بیان دیدگاه‌ها و مسائل اجتماعی حوزه‌های پژوهشی خود، نسبت به همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی در انعکاس و کمک به حل مسائل، اعلام آمادگی کردند.

در پایان از ۸ نفر از پژوهشگران مطالبه گر استانی که نسبت به شناسایی مسائل و ارسال راهکارها به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اقدام کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر ارسالی مجلس شورای اسلامی، تجلیل به عمل آمد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها