فارس دی پی آر منتخبین شورای شهرشیراز از توانایی دیگر کاندیداها نیز استفاده کنند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام علیرضا حدایق بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار منتخبین ششمین دوره از شورای شهر شیراز که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد افزود: مردم به شما اعتماد کردند و در قبال تک تک رای‌های مردم مسئول هستید، مردم به شما اعتماد کردند و باید این اعتماد سازی استمرار پیدا کند.

وی یادآور شد: شیراز در برهه‌هایی به دست افراد دیگر اداره می شده که اکنون وجود ندارند بنابراین دوره شما وماهم به پایان خواهد رسید از این رو باید هرچه در توان دارید برای مردم و جامعه گام‌های مؤثری بردارید.

حجت الاسلام حدائق استفاده از ظرفیت‌های دیگرکاندیدها را مورد توجه قرار داد و گفت: باید مواظب بود دوگانگی و تخریب رقم نخورد همچنین از افرادی که توانایی خدمت داشتند و رأی کافی برای ورود به شورای شهر را نیاورده‌اند استفاده کرد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس یکی از دغدغه‌های جدی را بالا بردن سطح دینی و فرهنگی شهر برشمرد و مطرح کرد: در بخشی از اطراف شهر شیراز و روستاها، مساجد باید خانه عالم داشته باشد و امکانات در اختیار آنان قرار داد، توسعه کارهای فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حدائق با انتقاد از برخی مدیران که توجه به مسائل مذهبی شهر ندارند تاکید کرد: شناسنامه شیراز به تنهایی باغ ارم نیست بلکه شناسنامه شیراز جنت تراز احمد بن موسی (ع) و سید علاالدین حسین (ع) وامامزادگان واجب التعظیم و قبرستان دارالسلام و مدرسه علمیه منصوریه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها