فارس دی پی آر منفعت‌گرایی آسیب جدی در فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد زنجان است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت‌الاسلام محسن کرمی شامگاه سه شنبه در جلسه گرامیداشت هفته مواد مخدر در محل استانداری زنجان گفت: در حوزه درمان معتادان استان مشکلات جدی وجود دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دارویی برای درمان اعتیاد کشف شده که در نمونه‌ها بسیار موفق و موثر است، افزود: منتظر اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

دادستان زنجان به ظرفیت‌های خیریه‌ها و سمن‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: منفعت‌گرایی، آسیب جدی در فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد استان زنجان است و باید سمن‌ها نسبت به مقابله و پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های خوبی را ارائه دهند.

کرمی با بیان اینکه وقتی مدیر کمپ محاسبه مادی می‌کند، نمی‌تواند درمان اساسی انجام دهد، تاکید کرد: فعالیت دو کمپ خیریه مردان و یک کمپ خیریه زنان در این استان ضروری است و باید راه اندازی شود.

وی ابراز داشت: تولید فراوان محتوا در حوزه آگاه‌سازی و مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی در استان زنجان ضروری است.

دادستان زنجان با بیان اینکه محلات برای خانه‌پاتوق‌ها ناامن باشد، افزود: استان زنجان در حوزه درمان اعتیاد عقب است.

کرمی ابراز داشت: طی ماه گذشته یک کپسول لاغری برای لاغری بانوان به وفور در استان زنجان توزیع می‌شد که شکایت‌ها و گزارش‌هایی در این خصوص وجود داشت.

وی گفت: در کمپ‌های ترک اعتیاد هیچ نرم‌افزار درمانی وجود ندارد و در حوزه جمع‌آوری معتادان، کمپ‌ها باید نرم‌افزار درمانی مورد تاکید قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها