فارس دی پی آر موقعیت های زیادی برابر تراکتور داشتیم - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مجید محافظت کار شامگاه امروز چهارشنبه بعداز شکست ذوب آهن برابر تراکتور در تبریز گفت: بازی را در دست داشتیم ولی نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کرده و حریف را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از بهترین فوتبال‌هایی بود که تیم ما ارائه داد، افزود: دروازه‌بان ما حتی یک سِیو هم غیر از صحنه پنالتی نداشت.

محافظت کار با اشاره به اینکه پنالتی که به نفع تراکتور گرفته شد مشکوک بود، ادامه داد: امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما تصویر چیز دیگری می‌گوید. چگونه این اتفاقات داوری در طی فصل به صورت سریالی برای یک تیم اتفاق می‌افتد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه فدراسیون و کمیته داوران توضیح دهند که چرا باید در یک‌فصل این همه علیه یک تیم اتفاقات داوری رقم بخورد، ادامه داد: یک تیمی با قدمت ۵۲ ساله و با سابقه فینال آسیا به راحتی حقش خورده می‌شود.

وی با بیان اینکه نه عضوی در هیئت رئیسه فدراسیون داریم و نه کسی را داریم که بخواهد حقمان را بگیرد، گفت: هیچ‌وقت در ذوب‌آهن کسی دنبال حاشیه نبوده و مکتب ذوب‌آهن، مکتب سلامت بوده و ما به دنبال بازی فوتبال هستیم.

محافظت کار ابراز داشت: در فوتبال ما اگر هوچی‌گری نباشد و کسی نخواهد شلوغش کند، همیشه مظلوم واقع می‌شود. خواهش می‌کنم مسئولان فوتبال ما با نظارت بیشتری به این موضوعات نگاه کنند.

محافظت کار با اشاره به صادر نشدن رأی انضباطی در خصوص این تیم گفت: آرای کمیته انضباطی و استیناف در خصوص لیگ دسته سه صادر می‌شود اما الان مهم‌ترین آرای فوتبال کشور که تمام لیگ برتر ما منتظر آن هستند، هفته‌ها است که باقی مانده است.

وی گفت: در خصوص آرای انضباطی جلساتی بدون نتیجه برگزار می‌شود. آنها وقت و زمان می‌خرند. همین رأی الان فشار زیادی روی تیم‌های پایین جدول گذاشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها