فارس دی پی آر میزان توزیع مرغ در استان ایلام ۲ برابر شده است - فارس دی پی آر

مهدی اصلانی در گفتگو با فارس دی پی آر اظهار داشت: براساس آماری که تعزیرات حکومتی استان به بازرسی استان اعلام کرده نرخ گرانی در استان پایین‌تر آمده است.

وی افزود: الان استان ایلام در آمار کشوری در بحث گرانی حدود ۱۰ رتبه پایین آمده، گرانی نسبت به استان‌های مجاور کمتر شده که بخشی در سایه نظارت‌ها و همراه شدن دستگاه‌های اجرایی است.

اصلانی تصریح کرد: در سال ۹۹ میزان توزیع مرغ بین ۱۵ تا ۲۰ تن روزانه در بازار استان توزیع می‌شد، در حالی که ظرفیت تولید استان سه برابر نیاز مصرفی بود و این مقدار توزیع جوابگوی استان و نیاز مردم نبود.

مدیرکل بازرسی استان ایلام افزود: در نهایت در این سه ماهه اخیر میزان توزیع به ۴۳ تن مرغ در طول روز رسیده که ۲ برابر سال گذشته شده است.

وی ادامه داد: تمرکز بازرسی استان بر روی مسائل کلان و دغدغه‌های مردم است، در بازرسی دو هدف مهم اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه‌های اداری کشور دنبال می‌شود.

اصلانی بیان کرد: در واقع بازرسی به دنبال رعایت قانونمداری در دستگاه‌های اداری و جلوگیری از سوء جریانات در دستگاه‌های اداری و دولتی است، در راستای این اهداف سازمان بازرسی نسبت به انجام بازرسی‌های برنامه‌ای موردی و بازرسی‌های فوق العاده اقدام می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها