فارس دی پی آر میزان زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی ۲ برابر شده است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی رسولیان عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: امیدوار هستیم با تعامل میان مسئولان روز به روز بیشتر شاهد پیشرفت و توسعه شهرک‌های صنعتی باشیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه سال گذشته تقریباً دو برابر زمین نسبت به سال قبل به شهرک‌های صنعتی واگذار شده است گفت: همه مسئولان موظف هستند شرایط لازم را برای توسعه سرمایه گذاری فراهم کنند و این موضوع در سایه خدمت گذاری محقق خواهد شد.

معاون وزیر صمت بیان داشت: اگر به بخش خصوصی بها داده شود می‌توانند کارهای بسیار مهمی را انجام دهند گفت: امروز بزرگترین دغدغه کشور اشتغال است تاکید رهبر نیز همواره بر اشتغال زایی بوده است.

رسولیان عنوان داشت: همواره تاکید رهبر بر داخلی سازه بوده و هم اکنون از واردات کالا جلوگیری می‌شود و امیدوار هستیم که با این رویه شاهد پیشرفت و رشد تولید داخلی شویم.

وی گفت: باید شرایطی را ایجاد کنیم که بنگاه‌های تولیدی بتوانند فارغ از بروکراسی تولید کنند و فقط به فکر تولید باشند و در این راستا باید ظرفیت‌های خوبی را برای بخش خصوصی و تولیدی ایجاد کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها