فارس دی پی آر نظارت ۵۰۰ ناظر بهداشتی بر فرآیند آزمون‌های سراسری خراسان رضوی - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی‌اصغر حسنی با بیان این‌که در زمان برگزاری آزمون سراسری، بالغ بر ۵۰۰ ناظر بهداشت محیط در محل‌های برگزاری کنکور سراسری حاضر هستند، اظهار کرد: در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری کنکور نظارت کامل برقرار است.

وی ادامه داد: برای نظارت بیشتر و بهتر در خصوص رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون سراسری و کنکورهای کاردانی، ارشد، دکتری و phd، طبق جلسه فوق‌العاده‌ای که در این خصوص در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، برنامه ویژه‌ای تدارک دیده شد.

حسنی افزود: بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در محل‌های برگزاری آزمون‌ها، بررسی‌ها را طبق چک لیست‌ها انجام داده‌اند، موارد فاقد تأییده، مجاز به برگزاری نیستند و باید حوزه جدید معرفی شود.

وی با بیان اینکه تمامی محل‌های برگزاری آزمون از ۴۸ ساعت پیش از آغاز فرآیند به حالت قرنطینه درآمده و تا آن زمان هیچ فعالیتی در این مکان‌ها صورت نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلامی، تمامی آزمون‌ها در فاصله زمانی نهم تا پانزدهم تیر ماه برگزار می‌شود و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن کنترل مسائل بهداشتی از زمان ورود تا خروج عوامل اجرایی، مراقبان و داوطلبان، شرایط قرنطینه‌ای داوطلبان مشکوک و مثبت را رصد می‌کنند تا اینگونه افراد در مکانی مجزا از سایر داوطلبان مستقر شوند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بالغ بر ۵۰۰ ناظر در زمان‌های قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون نظارت لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند که از این میزان، ۵۰ درصد آنان در مشهد هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها