فارس دی پی آر هدف‌گذاری سپاه البرز محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: سال ۶۱ که به فرماندهی شهید موحد دانش سرآغاز شکل‌گیری تیپ مقتدر ۱۰ سید الشهدا بود، بعد از گذشت قریب به ۴۰ سال اکنون این تیپ تبدیل به دو سپاه قدرتمند و ارزشمند سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) و سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم در تعامل و هم افزایی حداکثری با دستگاه‌های کشوری و اعضای شورای تأمین و استاندار البرز بتوانیم در این استان در کمک به مردم شریف و انقلابی و پای کار انقلاب خدمت رسانی کنیم.

البرز ظرفیت‌های بالقوه و فراوانی دارد

فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: استان البرز ظرفیت‌های بالقوه و فراوانی دارد که در تعامل با تمام دستگاه‌ها سعی خواهیم کرد مشکلات مردم که به فرموده امام راحل (ره) ولی نعمتان این انقلاب هستند، کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً هدف‌گذاری ما در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، خدمات اجتماعی، محرومیت زدایی، کمک به مردم کم برخوردار، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه ویژه به پایگاه‌های مقاومت، مساجد و محلات به عنوان سرپنجه‌های اصلی که با مردم در ارتباط هستند، است.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه این انقلاب، انقلاب بزرگی است ذات دشمن هم دشمنی است، گفت: هرچقدر به عظمت این انقلاب افزوده شده است، دشمنی علیه انقلاب هم بزرگ‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد و اشراف تسلط‌های اطلاعاتی در کانون‌های تهدید و بحران و تقویت گردان‌های بسیج پایه برای کمک به امنیت پایدار استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و بزرگان که در این استان فراوان هستند در دستور کار خواهد بود، متذکر شد: از خانواده معزز شهدا می‌خواهم در حق بنده دعا بفرمایند که پاسدار خوب برای نظام و انقلاب و سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری و خادم خوب برای مردم انقلابی البرز باشم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها