فارس دی پی آر هلال احمر از ۴ هزار ملک اهدایی صیانت می‌کند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، میرحامد خانی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه نهمین همایش علمی، کاربردی و آموزشی مسئولین حقوقی ستادی، استانی، سازمانی و شرکت‌های تابع هلال احمر که در شرکت سها ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرکت تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر که بزرگ‌ترین شرکت تجهیزات پزشکی در سطح کشور محسوب می‌شود، میزبان این همایش است.

وی بیان کرد: این همایش با حضور اساتید فاضل و دانشمند حوزه دادگستری کل استان البرز، رئیس کل دادگستری، معاونین و دادستان مرکز البرز و همچنین اساتیدی از دادگستری کل استان تهران در حال برگزاری است.

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این کارگاه یک روزه، با محوریت مباحث کاربردی در حوزه آئین دادرسی مدنی و کیفری تشکیل شده و حاضرین در سطح حقوقی کشور با این موضوعات آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع جمعیت هلال احمر کشور در سال گذشته ارزش ریالی که به نفعش صادر شده بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

خانی گفت: به عنوان سومین دستگاه اجرایی کشور از نزدیک به ۴ هزار ملک که از سوی واقفین، مصالحین و افراد به جمعیت هلال احمر هبه شده است، حفظ و صیانت می‌کنیم.

وی متذکر شد: بر این اساس پیگیری مستند سازی و رفع تعارضی که افراد به هر دلیلی با نیت سودجویانه قصد تعرض به این املاک و حقوق جمعیت هلال احمر و حقوق بیت‌المال را دارند یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جمعیت در سال گذشته بوده که در سال‌های آتی نیز، تداوم خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها