فارس دی پی آر هوای البرز در وضعیت هشدار زرد/ گرد و خاک مهمان البرزی‌ها می‌شود - فارس دی پی آر

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با فارس دی پی آر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۲۱ تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب این شرایط عصر و شب وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک، در پاره‌ای نقاط رگبار خفیف و رعد و برق مورد انتظار است.

تداوم آلودگی هوا

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری گاهی همراه با باد شدید و گرد و خاک، رعد و برق و رگبار پراکنده بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی ابری گاهی همراه با باد شدید و گرد و خاک، رعد و برق و رگبار پراکنده است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها