فارس دی پی آر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گلستان سفر می کند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته آتی به گلستان سفر می کند.

نماینده مردم علی آبادکتول با تأیید این خبر به فارس دی پی آر گفت: با پیگیری های انجام شده و طرح مشکلات کشاورزان و واحدهای تولیدی در مجلس، مقرر شد که وزیر صمت در روز یکشنبه و دوشنبه سفری به گلستان داشته باشد.

رحمت الله نوروزی افزود: رزم حسینی را در این سفر محمد دامادی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صمت، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی، مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع، اسدالله کشاورز معاون معدنی، علی رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، علی اصغر پورمحمدی مشاور وزیر، سید مهدی نیازی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و محمدحسن ترابی رئیس مرکز روابط عمومی همراهی می کنند.

بازدید از شهرک صنعتی کردکوی، آق قلا، گرگان و گنبدکاووس، بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان های علی آبادکتول، آزادشهر و مینودشت از برنامه های سفر وزیر صمت به گلستان است.

افتتاح چند کارخانه و واحد تولیدی شامل پلیمر، پوشاک و غیره و جلسه با فعالان اقتصادی در استانداری و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های سفر دو روزه رزم حسینی به استان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها