فارس دی پی آر وضعیت شیوع اعتیاد در گلستان خوب نیست - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمود روحانی فر ظهر پنج شنبه در همایش بزرگ پیاده روی نه به اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مردم و مسئولان در حوزه مواد مخدر در گلستان هوشیار باشند زیرا در این عرصه کار از پنهان کاری گذشته است.

وی اضافه کرد: براساس سرشماری که در سال ۹۵ انجام شده متاسفانه وضعیت شسوع اعتیاد در گلستان خوب نیست.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گلستان افزود: اگر ما مشکلات و بلاهای مواد مخدر و شرایط جامعه را به گوش افراد جامعه نرسانیم، افراد دیگری از روش های نادرست آن را به گوش مردم می رسانند.

روحانی فر با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط مسئولان استانی در حوزه مواد مخدر انجام شده است، ادامه داد: امروز با وجود مدیران لایقی که در استان وجود دارد امیدواریم دغدغه های ما در حوزه آسیب های اجتماعی و مواد مخدر کمتر شود.

وی با قدردانی از فعالیت اداره بهزیستی در حوزه مواد مخدر گفت: سازمان بهزیستی در استان زحمت های زیادی در حوزه کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی در استان می کشد و امیدواریم این کارها همچنان ادامه پیدا کند و دیگر سازمان و ادارات هم به آنها کمک کنند.

روحانی فر تصریح کرد: علیرغم تمام دستاوردهای بشریت در تمام دنیا در حوزه های علمی، فرهنگی و اقتصادی اما باز هم تهدیدهایی از سوی آسیب های اجتماعی بر سلامت انسان ها سایه انداخته است.

وی افزود: در راس این آسیب های اجتماعی بحث مواد مخدر است، به طوری که دشمن طی هشت سال جنگ نتوانست به کشور آسیب بزند اما با جنگ نرم و گسترش اعتیاد تلاش می کند تا جوانان ایران را به سمت نابودی هدایت کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها