فارس دی پی آر ویزیت رایگان ۳۵۰ نفر از روستانشینان«میمه» در طرح حاج قاسم سلیمانی - فارس دی پی آر

محمد گلبان در گفت و گو با فارس دی پی آر، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سلامت با نام حاج قاسم سلیمانی با حضور کادر درمان در روستاهای بخش میمه اظهار داشت: این طرح با همکاری بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه و حوزه مقاومت بسیج امام سجاد میمه با هدف بهبود وضعیت سلامت روستاییان در بخش میمه برگزار شد.

وی افزود: تیمی چهارنفره با تجهیزات پزشکی، داروی رایگان به همراه یک دستگاه آمبولانس به منظور ارائه خدمات بهداشتی و ویزیت بیماران عازم روستاهای بخش میمه شدند.

رئیس بیمارستان حضرت محمد (ص) شهرستان میمه با بیان اینکه این طرح دو روز به طول انجامید، بیان کرد: تیم ما در روز اول این اردوی جهادی، به روستای «حسن رباط» و «لوشاب» سفر کردند و در این دو روستا حدود ۱۵۰ بیمار را رایگان ویزیت کردند.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم طرح حاج قاسم سلیمانی، این تیم با سفر به روستاهای «ونداده» و «خسروآباد» ۲۰۰ تن از مردم این دو روستا را مورد ویزیت رایگان پزشکی قراردادند، گفت: در پایان این دو روز در نهایت ۳۵۰ نفر از طریق این طرح ویزیت شده و همچنین از داروی رایگان برخوردار شدند.

گلبان گفت: با توجه به اینکه ساکنین این روستاها را اغلب افراد کهنسال تشکیل می‌دهد بیشترین علت مراجعه در خصوص مشکلات ناشی از کهولت سن بود که همکاران ما با تجویز داروهای مناسب سعی بر درمان مشکلات ساکنان داشتند و در بین مراجعه کنندگان عزیزانی که نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری داشتند به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه ارجاع داده شدند.

بخش میمه شمالی‌ترین و بزرگترین بخش استان اصفهان و دارای هفت روستا به نام‌های زیادآباد، ازان، خسروآباد، ونداده، حسن رباط، لوشاب و موته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها