فارس دی پی آر پروژه هایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان باشت افتتاح شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، کیامرث حاجی زاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی شده در سطح شهر باشت نیز ۱۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در این سفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته و عملیاتی اجرایی برخی پروژه‌ها نیز آغاز شد، گفت: در دو هفته گذشته با توجه به روند قرمز بودن وضعیت برخی از شهرها به علت شیوع کرونا و انتخابات برخی از کلنگ زنی‌ها به تأخیر افتاد و بلافاصله و بنا به دستور استاندار و با پیگیری‌های ایشان پروژه‌هایی به ویژه طرح‌هایی که در دو سال اخیر کلید خوردند مورد بهره برداری قرار گرفتند.

حاجی زاده افزود: در حوزه پروژه‌های زیرساخت و شهری کارهای خوبی در استان به ویژه در شهرستان باشت انجام شد که از جمله آن افتتاح مدرسه‌ای با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: از مجموع این شش میلیارد تومان، مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار ساخت آن بوده است که به صورت مشترک با اعتبارات اداره کل نوسازی، بنیاد برکت و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) این پروژه اجرایی شد.

حاجی زاده با بیان اینکه این پروژه با تجهیزات کامل، محوطه سازی، چمن مصنوعی و فضای ورزشی افتتاح شد، گفت: با توجه به برنامه شهرداری و هماهنگی با مجموعه شهرستان پروژه‌های در سطح شهر بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.