فارس دی پی آر پروژه کمربندشمالی کرج بر مدار پیشرفت - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه با حضور سرزده در محل پروژه‌های کمربند شمالی کرج و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، روند پیشرفت و تکمیل این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به‌ویژه در ۳ سال اخیر مورد مطالبه جدی مردم است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که دولت برخلاف محدودیت‌های مالی، برای پیشبرد پروژه‌های استان با قدرت در میدان بوده است.

استاندار البرز بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توجه دولت به پروژه کمربند شمالی کرج و اهمیت آن جلب شد و ۴۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافت و امیدواریم با تدابیری که صورت گرفته است بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین با تغییر پیمانکار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج و پیگیری‌هایی که در سطح ملی و استانی صورت گرفت در چند سال اخیر بر سرعت تکمیل آن افزوده شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: اکنون نیز با توجه به رفع موانع این پروژه‌ها در انتظار هستیم که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود عمل کنند.

وی متذکر شد: هم‌افزایی و تعامل بسیار مطلوبی در سطح استانی و کشور برای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم صورت گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها