فارس دی پی آر چمن مصنوعی عامل موثر بازی پیکان با نساجی/منتظر رای استیناف هستیم - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حسین پاشایی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش پیکان تهران برابر تیم نساجی مازندران گفت، امیدوارم کیفیت زمین تیم نساجی به گونه‌ای باشد که شاهد تأثیر آن در بازی عصر پنجشنبه نباشیم، اما متأسفانه واقعیت این طور نیست و مطمئناً بر روی کیفیت این بازی تأثیرگذار خواهد شد.

وی، با بیان اینکه تیم پیکان در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد و با این وضعیت به مصاف تیم نساجی خواهد رفت، افزود: درهرصورت آماده بازی برابر تیم نساجی هستیم، می دانم بازی سختی برابر این تیم درقائمشهر خواهیم داشت، اما امیدواریم با یک نتیجه خوب برابر تیم نساجی پیروزی میدان باشیم.

نساجی، بدون تماشاگر هم باج بده نیست

مربی تیم پیکان تهران، با تمجید از عملکرد تیم نساجی درهفته های گذشته، از هواداران تیم نساجی به عنوان یکی از مشوق‌های انگیزشی این تیم یاد کردو گفت، نساجی با هواداران پرشورش در فوتبال ایران مطرح است، اما در شرایطی که همه تیم‌ها ازجمله تیم نساجی از حمایت حضوری هوادارانشان محروم هستند، اما این تیم درزمین خودش برابر حریفان خوب ظاهر شده وبه راحتی به هیچ تیم فرصت وباج نمی‌دهد.

پاشایی ادامه داد، در روزهای گذشته آنالیزی خوبی ازتیم نساجی داشتیم و با شناختی که ازنقاط ضعف وقوت این تیم به دست امد، با برنامه خاصی برابر این تیم حاضر خواهیم شد.

منتظر رأی کمیته استیناف هستیم

مربی تیم پیکان تهران، دربخش دیگری دراین نشست خبری با بیان اینکه همچنان منتظراعلام رأی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن نتیجه بازی برابر تیم سایپا هستیم، گفت، می دانم که در کمیته استیناف آدم‌های خیلی شریف وسالمی هستند وقطعا نتیجه‌ای عادلانه وبی طرفانه خواهند داد تا حق به حقدار برسد.

پاشایی گفت، البته این وضعیت تأثیری روی تیم هم داشته و هم نداشته، اما درهرصورت باید هرچه زودتر تکلیف این موضوع مهم نیز روشن شود تا با خیال راحت تر به بازی‌ها ادامه دهیم.

وضعیت پیکان بهتر از شروع فصل شد

مربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه برای بازی فردا برابر تیم نساجی بازیکن محروم نداریم، اما متأسفانه ۳ بازیکن ما مصدوم هستند، گفت، به درستی شرایط آنها برای بازی فردا مشخص نیست، اما امیدوارم که بتوانیم در صورت نیاز از آنها در صورت آماده بودن، استفاده کنیم.

پاشایی به تغییرات و روند رو به رشد تیم پیکان پس از حضور مهدی تارتار در این تیم اشاره کرد و گفت، تیم پیکان هفته‌های اخیر که روند رو به رشد و پیشرفت‌های خوبی داشته با ابتدای فصل اصلاً قابل مقایسه نیست و با حضور بازیکنان کم سن و جوان دراین تیم که قطعاً در آینده ستاره‌های فوتبال کشور خواهند شد، زیاد خواهید شنید.

به گزارش فارس دی پی آر، تیم فوتبال پیکان تهران درچارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ و ۵۰ عصر پنجشنبه ۱۰ تیرماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهرمیهمان تیم نساجی مازندران است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها