فارس دی پی آر کسب مدال در المپیک توسط دوومیدانی بسیار سخت است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، هاشم صیامی بعدازظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار و ۵۰۰ ورزشکار حرفه ای مرد و زن در کشور مشغول فعالیت در رشته دوومیدانی بوده و این عدد باید افزایش یابد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: در المپیک ۱۴۷ مدال در رشته‌های مختلف دوومیدانی توزیع می‌شود که این تعداد معادل یک ششم کل مدال‌های المپیک است.

وی ادامه داد: سه سهمیه المپیک تاکنون در رشته دوومیدانی توسط احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی کسب شده و احتمال کسب سهمیه دیگری توسط مهدی پیرجهان هم وجود دارد.

صیامی اضافه کرد: با شرایط به وجود آمده کسب مدال در المپیک توسط دوومیدانی بسیار سخت است و امید ما به احسان حدادی بود که متأسفانه دچار آسیب‌دیدگی شده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: هم اکنون شرایط احسان حدادی نسبت به قبل بهتر شده و ۱۰۰ درصد در المپیک شرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استادیوم های ورزشی عمدتاً در اختیار فوتبال قرار دارد و به همین دلیل به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده می‌شود که این مسأله ماده‌های پرتابی ما را با مشکل روبه‌رو کرده است.

صیامی گفت: با توجه به مشکلات مالی فدراسیون دوومیدانی در ۹ ماه گذشته ماهانه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال دستمزد به مربیان پرداخت شده است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شده که تاکنون سه میلیارد تومان تجهیزات وارد کشور شده و مابقی هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: استان های شمالی ظرفیت خوبی برای قهرمان پروری ورزشکاران دارد و اگر به این پتانسیل توجه نشود فدراسیون ضرر خواهد کرد.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی گلستان «فریدون یلقی»، به مدت چهار به عنوان رییس این هیات ورزشی در استان انتخاب شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها