فارس دی پی آر کسب ۳ امتیاز هدف ذوب آهن در بازی برابر تراکتور است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مجید محافظت‌کار عصر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور تبریز با ذوب آهن اصفهان در تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم تراکتور را در خانه خودش متوقف کرده و پیروز شویم.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم بزرگ و پرهواداری است، ادامه داد: ذوب‌آهن هم تیمی ریشه‌دار و اصیلی است و ما به دنبال نتیجه خوب در تبریز برابر تیم خوب تراکتور هستیم.

مربی ذوب آهن اصفهان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی برابر تراکتور گفت: مهرداد قنبری تنها محروم ما است و همچنین حدادی‌فر نیز به دلیل جراحی که روی زانو داشت مصدوم بوده و فردا ما را همراهی نمی‌کند ولی بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

محافظت کار با تاکید بر اینکه شرایط خوبی برای بازی فردا داریم، ابراز داشت: بازی فردا با توجه به وضعیت جدول مهم بوده و امیدواریم فردا بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ذوب‌آهن هم قسم شدند که بتواند با تمرکز زیاد یک نتیجه خوب گرفته و با دست پر از تبریز به اصفهان برگردیم.

دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در استادیوم شهید سردار قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) باشگاه برگزار می‌شود.

با توجه به نامه نگاری‌های انجام شده و موافقت سازمان لیگ، تیم تراکتور در استادیوم شهید سردار قاسم سلیمانی از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند.

دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹:۱۵ فردا چهارشنبه برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها