فارس دی پی آر کشفیات مواد مخدر در زنجان ۲۳ درصد رشد دارد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سرهنگ سعید بابایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان از کشف بیش از ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان طی سه ماه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان کشفیات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: طی سه ماه سالجاری هم ۷۰۰ طرح پاکسازی و مقابله با مواد مخدر در استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان انجام گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی تریاک بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

بابایی از دستگیری بیش از ۸۰۰ قاچاقچی مواد مخدر در استان طی سه ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر، جزو استان‌های آخر است.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی در شهرک شهید رجایی شهر زنجان و حسین آباد ابهر به صورت گسترده اجرا می‌شود، تصریح کرد: در سالجاری مقابله و مبارزه با مواد مخدر با جدیت توسط پلیس اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بر لزوم مراقبت و کنترل رفت و آمد فرزندان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید شناخت لازم به دوستان فرزندان خود داشته باشند و طی سالجاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر برنامه ریزی لازم را کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 303 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها