فارس دی پی آر کشف ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری در خراسان جنوبی - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، مهدی دادگر از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دراطلاعات سپاه استان و فرماندهی انتظامی استان اظهارکرد: تعداد ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری کشف و ضبط شد.

وی توان دستگاه های مکشوفه را ۸۲ کیلووات عنوان کرد و افزود: مصرف برق دستگاه های فوق معادل مصرف برق حدود ۱۴۰ خانوار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همچنین بیان کرد: با احتساب موارد فوق تا کنون تعداد ۳۸۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در استان کشف شده که مجموع قدرت آنها نزدیک به ۸۶۰ کیلووات است.

دادگر ضمن تشکر از همراهی وهمکاری دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و فرماندهی انتظامی استان گفت: موارد کشف شده صورتجلسه و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات محترم قضایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: محدودیت های تولید برق ناشی از کمبود آب در نیروگاه های برق آبی موجبات دغدغه برای تامین برق پایدار مشترکین، مراکز درمانی، مراکز برگزاری کنکور و … را فراهم نموده و سو استفاده از انشعابات برق برای استخراج غیرمجاز رمز ارز، تخلف بوده و علاوه بر مصرف بالای برق که در ایام بحرانی فعلی مشکل عمده ای می باشد، موجب ایجاد نوسان و افت ولتاژ در شبکه و بروز خسارت و مشکلات به ویژه برای مشترکین همجوار می شود.

دادگر در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی هم استانی های گرامی تقاضا می نماییم تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از استقرار دستگاه های رمز ارز غیر مجاز(ماینر) با شماره ۶- ۳۲۴۰۰۵۸۵ -۰۵۶ تماس تا با حفظ محرمانگی از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها