فارس دی پی آر کلنگ زنی فاز اول زیباسازی ورودی شهر ایلام/زیرگذر کشوری افتتاح شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، صبح امروز شنبه فاز اول زیباسازی ورودی شهر ایلام با حضور معاون عمرانی وزیر کشور کلنگ زنی شد.

مهدی جمالی نژاد معاون امور عمرانی وزارت کشور، در سفر به استان ایلام با حضور استاندار ایلام، معاون عمرانی استاندار، شهردار ایلام و جمعی از مسئولان استان کلنگ پروژه زیبا سازی ورودی شهر ایلام را به زمین زد.

این پروژه حد فاصل میدان امام حسن (ع) تا ورودی هفت چشمه است و در آن ساماندهی ورودی غربی شهر ایلام در دستور کار قرار می‌گیرد که در مدت سه ماه با اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان یک کیلومتر از ورودی غربی شهر ایلام را با ایجاد پنج هزار متر فضای سبز و ۲۵ هزار متر مربع کف سازی آماده می‌شود.

افتتاح زیرگذر روگذر شهید کشوری

زیرگذر شهید کشوری آذرماه سال ۹۸ کلنگ زنی شد و بعد از ۱۸ ماه و با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

شهردار ایلام هم در این آیین با اشاره به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.

طالب صادقیان افزود: شهر ایلام در سال‌های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال‌ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح‌های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

این آیین با حضور خانواده شهید کشوری، معاون عمرانی وزیر کشور، مسوولان نظامی، امنیتی، هوانیروز ارتش، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها