فارس دی پی آر کم‌کاری مدیران در راستای تحقق مطالبات مردم قابل قبول نیست - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد مدیریت برق استان البرز که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم مهمترین مأموریت و مسئولیت ما به عنوان کارگزاران نظام است، اظهار کرد: بر این اساس باید تا زمانی مسئولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است به ویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم به ویژه در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا و گرمایی که کم سابقه است.

استاندار البرز بیان کرد: اکنون با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مسئولان ملی عنایت ویژه‌ای به البرز دارند ولی انتظار می‌رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری‌ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش‌های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: می‌توان با مدیریت صحیح شرایط را به گونه‌ای رقم زد که رضایت مردم کسب شود از این رو انتظار می‌رود مدیران مربوطه به ویژه در حوزه آب و برق بستر لازم را برای اعمال افزایش تخصیص‌ها مهیا کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: کم‌کاری هیچ مسئولی در استان قابل قبول نیست و قطعاً تمامی امور را نظارت می‌کنم.

وی گفت: اشراف مدیران به حوزه وظایف و زیر مجموعه خود مهمترین اصل برای مدیریت این شرایط است.

استاندئار البرز متذکر شد: این استان با حساسیت‌های ویژه‌ای در جوار پایتخت قرار دارد از این رو از معاونان استاندار و مدیران استان انتظار دارم برای افزایش سرانه‌ها و تخصیص‌های حوزه آب و برق استان اقدام کنند و حتم داشته باشند که همچنان پشتیبان آنها هستم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها