فارس دی پی آر یک استان همدل و متحد در انتظار صعود پرچم دار فوتبال هگمتانه - فارس دی پی آر

خبرگزاری مهر_گروه استان‌ها: این روزها باد به پرچم شهرداری هگمتانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می‌وزد و بازیکنان شهرداری همدان در یک قدمی تاریخ‌سازی در فوتبال همدان قرار دارند.

فوتبال همدان بعد از یک دهه تلخی و ناکامی چشم انتظار روز چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ هستند تا با پیروزی خود این تاریخ را در فوتبال همدان ماندگار کنند و بتوانند با صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باز هم نام دیار کهن هگمتانه را در تاریخ فوتبال ایران زمین بر سر زبان‌ها بیاندازند.

از پیر و جوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین که اندک علاقه‌ای به فوتبال دارند چشم امیدشان به درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر تیم فوتبال امید گناوه است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست به کار بزرگی زدند و در جنگ با تیم‌های تا دندان مسلح و علی رغم تمام ناعدالتی و ناملایمت‌ها توانستند با کسب نتایج درخشان ماه‌ها در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بگیرند.

و حالا تمام سرنوشت تیم فوتبال شهرداری همدان به بازی روز چهارشنبه ۹ تیرماه این تیم برابر امید گناوه گره خورده است.

به فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت پیروزی برابر تیم فوتبال امید گناوه می‌تواند جشن صعود خود را در همدان بگیرد.

شاگردان رضا طلایی منش با غیرت، تعصب و جنگندگی کار ناممکن را برای فوتبال همدان ممکن کردند و برخلاف نظر کارشناسان در ابتدای فصل نتایج دور از انتظاری را در گروه مرگ که تیم‌های متمول مس نوین کرمان، ویستاتوربین تهران، علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت در آن قرار داشتند کسب کردند.

خط به خط ترکیب تیم فوتبال شهرداری همدان از درون دروازه محمد صابری زاده و علی مالمیر سنگربانان مستحکم، در خط دفاعی کاپیتان حسین کاظمی، مجید شعبانی، ساسان جعفری‌کیا، علی فراهانی، پیمان حشمتی، محمد عباس‌تبار، تا هافبک‌های خلاق و جنگنده محمد بیرانوند، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، مهدی خلج و خط آتش این تیم میثم زمانی، آرمین طلایی منش، امیرابراهیم بیگی، امیرحسین سوری با درخشش، جنگندی و تعصب خود با ارائه دیدارهای زیبا توانستند هفته‌ها بدون لغزش صدر جدول را به نام همدانی‌ها ثبت کنند.

بازیکنان بی حاشیه باتجربه و جوان و پرتلاشی نظیر حامد میرزایی، حسین قادری‌دانشمند، مهدی بلوری، سید امیر ناصر الدینی، محمد بالاوند، هادی موثق، مهدی قائم پناه، علی آزادی، صالح وفایی، محمد کریمیان، محسن همایی، احسان ترابی، پارسا چهاردولی و نیما بختیاری که هر زمان کادرفنی به آنها نیاز داشت با حضور در میدان مسابقه خوش درخشیدند.

در رأس کادرفنی نیز حضور مربی توانمند و باتجربه‌ای نظیر رضا طلایی‌منش و دستیارانش مجید بیگم‌جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات با درایت و تفکر خود ثابت کردند که همدان در عرصه مربیگری همچون نگینی در سطح کشور می‌درخشد.

در کادر اجرایی نیز حضور مجتبی وثوقی سرپرست کارکشته، فرهاد سلطانی پزشکیار، علی سماوات تدارکات و محمدرضا بهرامی صفت مدیر رسانه توانمند باعث شد تا شهرداریچی‌ها هگمتانه بدون کوچک‌ترین مشکل مسابقات خود را دنبال کنند.

خارج از مستطیل سبز نیز حمایت‌های مادی و معنوی مدیران شهرداری، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و معاونین وی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان باعث شد تا موتور حرکتی تیم فوتبال شهرداری همدان با قدرت و خیال راحت مسیر صدرنشینی را طی کند.

حالا تمام مردم فوتبال دوست همدان چشم به ساق‌های بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان در آخرین دیدار خانگی خود دارند تا بتوانند در خزان ورزش همدان بعد از سال‌ها با صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور، بهار را به تماشا بنشینند.

یک استان چشم انتظار روز تاریخی چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ بوده و با دعای خیر خود شیران شهرداری هگمتانه را راهی هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و جنگ تمام عیار می‌کنند تا سربازان شهرداری در خط مقدم فاتح لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف شوند و خط بطلانی بر تمام ناکامی‌ها و حرف و حدیث‌های فوتبالی‌های کشور بکشند و ثابت کنند فوتبال همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال امید گناوه بوده و در صورت پیروزی در این دیدار به صورت مستقیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها