فارس دی پی آر یک ساختمان مسکونی دیگر در فلوریدا تخلیه شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از اسپوتنیک، شهرداری شهر «نورث میامی بیچ» در ایالت «فلوریدا» آمریکا دستور تخلیه یک ساختمان مسکونی را به علت عدم ایمنی صادر کرد. این دستور پس از آن صادر شد که گزارش معاینه و بازرسی این ساختمان از وجود نقایص عمده در آن خبر داد.

دستور تخلیه ساختمان «کرست ویو تاورز» به علت آنچه «عدم ایمنی سازه و سیم کشی برق» خوانده شده، پس ازآن اتفاق می افتد که در تاریخ ۳ تیر (۲۴ ژوئن)، ساختمانی ۱۲ طبقه در همین شهر و در نزدیکی همین ساختمان در محله «سرف ساید» فروریخت که تا کنون شمار قربانیان آن به ۲۲ نفر رسیده و همچنان از سرنوشت ۱۲۶ نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

ساختمان کرست ویو تاورز بنا بر گزارش مقامات این شهر در سال ۱۹۷۲ میلادی بنا شده که ۹ سال قبل از سال ساخت ساختمان فرو ریخته در همین شهر است.

ریزش ساختمان ۱۲ طبقه در فلوریدا توجه افکار عمومی آمریکا را به خود جلب کرده و تخلیه ساختمان دیگر هم در راستای جلوگیری از تکرار سرشکستگی بیشتر دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جهت پاسخگویی به مردم این کشور صورت می گیرد چرا که در حادثه ریزش ساختمان، علیرغم تمام هشدارهای ایمنی متخصصین فنی مبنی بر وجود نقایص عمده و متعدد در سازه، هیچ ترتیبی برای برطرف کردن نواقص یا حداقل تخلیه آن داده نشده بود.

این در حالی است که روز گذشته هم شاهد ریزش یک ساختمان در حال ساخت در واشنگتن دی سی بودیم. در اثر این حادثه ۵ تن زخمی شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها