فارس دی پی آر ۱۴ هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمد نوذری ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه هماهنگی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان در دفتر امام جمعه ایلام، به خدمات دستگاه‌های دولتی با نام کنگره شهدای استان به مردم اشاره کرد و گفت: با تفاهم نامه‌ای که با معاون وزیر آموزش و پرورش امضا شده قرار است ۱۴ هزار تبلت به صورت مشارکتی تهیه شود و بنا داریم که این تعداد تبلت تا قبل از برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، با نام ۱۴ هزار شهید دانش آموز بین دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: حدود ۱۲۶ طرح و پروژه تا پایان دولت در استان ایلام وجود دارد که افتتاح همه این طرح و پروژه‌ها به نام شهدا گره می‌خورد.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز با تبریک فرارسیدن عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران اظهار کرد: اجرای عملیات موفق و پیروزمندانه کربلای یک و آزادسازی مهران توسط رزمندگان اسلام پایانی بود بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث که تا سال‌ها اثرات این حماسه برجای ماند.

امروز چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهداء با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسئولان کمیته‌ها پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و همچنین مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر برگزار شد.

اجلاسیه کنگره در نیمه دوم سال جاری و در چند بخش ویژه زنان، دانش آموزی و فرهنگیان، عشایری و دانشجویی و روحانیون برگزار می‌شود و قبل از برگزاری اجلاسیه به مدت هفت شب تمامی آثار فاخر تولیدی در حوزه سمعی و بصری به نمایش درخواهد آمد.

در صورت برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در مرز مهران این امکان وجود دارد که در محل عبور زائرین یک نمایشگاه بزرگ از آثار شهداء با کمک تمامی ادارات برپا شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها