فارس دی پی آر ۲۳ درصد برق استان در دستگاههای دولتی مصرف می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، کیامرث حاجی زاده سه شنبه شب در نشست کمیته خشکسالی و آب و برق استان افزود: مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد باید کنترل شود.

وی بیان داشت: ستاد بحران استان و کمیته مربوط به دستگاه‌های خاطی تذکرات لازم را بدهد چرا که دستگاه‌های اجرایی باید در مصرف انرژی الگو باشند زیرا در سال جاری با تنش آبی و کمبود برق رو به رو هستیم و خشکسالی جدی و یکی از ابر بحران‌های ما در سال جاری است.

حاجی زاده با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان با توجه به شرایط تنش آبی باید روش خشکه کاری را ترویج می‌داد، گفت: مدیریت بحران برای مقابله با خشکسالی با برنامه ریزی مدون اقدام کند.

وی افزود: اعتبار آبرسانی به چهار شهر و آبرسانی به امامزاده جعفر برای ۱۴۰۰ تخصیص یافته و اینها زیرساخت‌های آب است و استاندار، مجمع نمایندگان استان و سازمان برنامه، اعتبارات خوبی در همه زمینه‌ها به ویژه بخش آب استان جذب کردند.

حاجی زاده بیان کرد: کف شکنی چاه‌ها در حال انجام بوده و انتظار می‌رود آب منطقه‌ای در این راستا با آب و فاضلاب همکاری لازم را داشته باشد و کمیته بازرسی، مدیریت بحران و نیروی انتظامی نیز میزان مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی را رصد و کنترل کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.