فارس دی پی آر ۳۷۰۰ قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سرهنگ عباس نادعلی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار و ۷۰۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل توزیع خرد و کلان مواد مخدر در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: در سال ۱۳۹۹ افزون بر ۳۰ تن انواع مواد مخدر با همکاری و تلاش فرماندهی انتظامی استان به صورت اختصاصی و مشترک کشف و ضبط شد.

وی افزود: در سال گذشته ۱۱ مورد عملیات مسلحانه قاچاق مواد مخدر در دل کویر از سوی نیروی انتظامی استان سمنان انجام شد که در این عملیات‌ها هفت نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند و ۳۰ قبضه انواع سلاح جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سمنان گفت: فرماندهی نیروی انتظامی استان در مبارزه با قاچاق انواع مواد مخدر صنعتی هم عملکرد مطلوبی دارد به طوری که سال گذشته سه تن هروئین و شیشه کشف و بسیاری از باند قاچاقچیان این نوع از مواد مخدر منهدم شدند.

نادعلی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد و از ابتدای فروردین تا خرداد سال جاری بیش از شش هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، تاکید کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ افزون بر ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰ قبضه انواع سلاح جنگی در عملیات‌های جداگانه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شده است، افزود: بر اساس آمار بیش از ۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر در استان سمنان حاصل طرح‌های اطلاعاتی است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری بیش از دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حاشیه مناطق کویری استان کشف و ضبط شد، گفت: استان سمنان طی سال ۱۳۹۹ در بحث انجام عملیات‌های حرفه‌ای مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها