فارس دی پی آر ۵۰ درصد معتادان متجاهر تهران مهاجران سایر استان‌ها هستند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، انوشیروان محسنی بند پی بعد از ظهر سه شنبه در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معتادان متجاهر تهران مهاجران سایر استان‌ها هستند اظهار داشت: تهران چه گناهی کرده که کلان شهر شده و باید سر ریزآسیب های اجتماعی کشور را مردم این استان تحمل کنند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه پنجاه درصد از معتادین متجاهر در شهر و استان تهران از سایر استان‌های کشور به تهران مهاجرت کرده اند و هزینه‌ای که باید صرف پذیرش و مداوای معتادین تهران شوند لاجرم صرف نگهداری معتادین متجاهر مهاجر به استان تهران می‌شود گفت: امروز اگر کم کاری از جانب مدیران در مبارزه با مواد مخدر صورت بگیرد خیانت به خون ۳۸۰۰ شهید ناجا است که در راه مبارزه با این پدیده شوم جان خود را از دست داده اند.

استاندار تهران بیان داشت: طرح نماد که مبتنی بر نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان بود کمرنگ شده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلفیقی از اقدامات پیشگیرانه و نظارتی داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان داشت: استان تهران با همه پیچیدگی‌های جمعیتی در زمره استان‌های برتر در حوزه مقابله با مواد مخدر در سطح کشور قرار گرفته و در خصوص مرکز غربالگری و پذیرش زنان در استان این مهم باید نهایتاً تا پایان تیرماه تعیین تکلیف شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها